مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان:

همایش بزرگ مبلغین زنجان با عنوان طلایه داران تبلیغ در استان برگزار شد

خبرگزاری پانا: مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این همایش طبق روال سال های قبل در آستانه ماه محرم الحرام جهت اعلام توصیه ها و منویات نهاد مقام معظم رهبری به جامعه روحانیت برگزار میگردد.

کد مطلب: ۲۷۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، همایش بزرگ مبلغین زنجان با عنوان طلایه داران تبلیغ صبح امروز در محل دارالقران الکریم شهر زنجان با حضور جمعی از جامعه روحانیت شهر از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در آستانه ی ماه محرم الحرام برگزار شد.

"حجت الاسلام خدائی" گفت: این همایش طبق روال سال های قبل در آستانه ماه محرم الحرام جهت اعلام توصیه ها و منویات نهاد مقام معظم رهبری به جامعه روحانیت برگزار میگردد که طی آن توصیه هایی که روحانیت معزز باید به مخاطبین خویش داشته باشند به آنان اعلام و سپس اعزام ها صورت میگیرد.

خدائی طی ایراد سخنانی، توصیه های لازم را برشمرد و افزود : عنایت ویژه به بیانات مقام معظم رهبری ،تبیین جایگاه و جامعیت ولایت فقیه،عنایت و اهتمام ویژه در برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان بعلت تقارن آن با عاشورای حسینی،توصیه به همدلی و وحدت در میان مردم و مسئولین ،اهتمام ویژه در ترویج فرهنگ حفظ و قرائت قرآن از مهمترین توصیه های انجام شده بود.

وی در پایان با نکوهش عمل قمه زنی افزود: قمه زنی امری کاملا نکوهیده و مورد انزجار علما و مراجع عظام بوده و جامعه روحانیت باید در ریشه کنی این عمل زشت تلاش کنند.

خبرنگار: سالار رفیع زنجانی

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار