تداوم اجرای عملیات راهداری برای ایمنی سازی جاده های آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: اجرای عملیات راهداری از جمله آرام سازی ترافیك و آشكارسازی كامل سرعت گاه های موجود، تهیه و نصب تابلوی ویژه اعلام نقاط پر حادثه، تكمیل علایم تقاطع ها و دور برگردانها و تفكیك ترافیك گردش به چپ با علائم و تجهیزات برای ارتقای ایمنی جاده های استان بی وقفه اجرا می شود.

کد مطلب: ۲۷۱۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیركل راه و شهرسازی استان در جلسه كمیته ایمنی راهها كه با حضور معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد، اظهار كرد: تكمیل پروژه های راهداری با توجه به اتمام فصل كاری و آماده شدن راهداران برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در دست اقدام است.

خلیل محبت‌خواه از تعمیر گاردریل برای ترمیم حفاظ های آسیب دیده خبر داد و ادامه داد: تعمیرات گاردریل دركلیه محورهای شریانی از جمله بزرگراه ارومیه-مهاباد، بزرگراه ارومیه-سلماس، محور خوی-ماكو و نیز جاده ارومیه-سرو اجرا شده است.

وی در ادامه با بیان اینكه راه‌های روستایی استان آمار بالایی از تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح كرد: بهبود وضعیت راه‌های روستایی آذربایجان غربی زمینه كاهش تصادفات را كاهش می‌دهد.

محبت‌خواه، عدم رعایت سرعت مطمئنه و عبور و مرور ماشین‌آلات كشاورزی در محورهای روستایی را عامل اصلی این تصادفات دانست و گفت: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای روستایی نیز می‌تواند در كاهش این نوع تصادفات موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار