مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد

آماده‌باش راهداران آذربایجان غربی در ایام نوروز

ارومیه (پانا) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: راهداران مناطق مختلف آذربایجان غربی طی تعطیلات نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

کد مطلب: ۸۰۷۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش راهداران آذربایجان غربی در ایام نوروز

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: همه راهداران در مناطق مختلف آذربایجان غربی در راستای اجرای طرح نوروزی به صورت آماده‌باش خواهند بود تا اینکه در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند، فعالان این عرصه به صورت شبانه‌‌روزی در خدمت مسافران خواهند بود.

وی با بیان اینکه آشکارسازی نقاط پرحادثه، نصب علائم و تابلوها، تنظیف حاشیه راه‌ها و ... را از جمله اقدامات انجام گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد و ادامه داد: از طرف دیگر اجرای طرح نظارت بر ایمنی ناوگان مسافربری هم از ابتدای مهر ماه امسال آغاز خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در آستانه تعطیلات و مسافرت‌های نوروزی این نظارت‌ها تشدید پیدا می‌کند، اضافه کرد: بررسی مدارک راننده، معاینه فنی ناوگان، کنترل اسناد حمل، نظارت بر تجهیزات ایمنی مانند کپسول آتش‌نشانی، آماده به کار بودن چکش و کمربند ایمنی ناوگان و ... از جمله اقداماتی است که انجام می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار