به مناسبت هفته ناجا:

همایش امنیت و مواد مخدر صنعتی در پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری پانا: همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش امنیت و مواد مخدر صنعتی در گرو فرهنگ‌سازی عدم استفاده از مواد مخدر صنعتی در پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاکدشت، همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی همایش امنیت و مواد مخدر صنعتی به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر و شهرستان پاکدشت همایش ارتقای فرهنگی در عدم استفاده از مواد مخدر صنعتی با حضور فرماندار پاکدشت، فرمانده انتظامی، معاون سیاسی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد .

فرماندار پاکدشت با گرامیداشت دهه ولایت و هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس مظهر اقتدار ، افتخار و عزت نظام است و توانسته با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی ، ضمن فرهنگ سازی مناسب در جامعه ، در برخورد با اخلال گران نظم و امنیت با قدرت وارد شده و تأثیرگذاری خود را در ابعاد مختلف جامعه به اثبات برساند.

قاسمی فرزاد ضمن اشاره به تأثیرات مواد مخدر صنعتی بر سیستم عصبی و ایجاد اختلالات روانی در بروز ناهنجاری‌ها و بزهکاری در جوانان و نوجوانان گفت: ایجاد بسترهای مناسب تفریحی، ورزشی، در کنار آگاه‌سازی خانواده در مواجهه با علائم این بیماری خطرناک و فرهنگ‌سازی از ضرورت های مقابله با این پدیده شوم می باشد.

فرماندار پاکدشت ضمن تاکید بر لزوم آگاه سازی نسل جوان، یادآور شد : مسلما پیشگیری از اعتیاد جوانان مهم تر از درمان معتادان است.

رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، قدرت تخریب مصرف مواد مخدر را بسیار بالا بیان کرد و افزود : پدیده شوم مواد مخدرهویت انسانی ، اخلاقی ، اجتماعی فرد را دچار اضمحلال می کند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه نقش خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است ، تاکید کرد: لازم است تا مسئولان فرهنگی با جدیت تمام ، آگاه سازی و اطلاع رسانی را از مدارس، دانشگاهها و خانواده ها پیگیری کنند چرا که پیشگیری از ابتلاء قشر جوان و نوجوان مهم‌تر از درمان معتادین است.

گفتنی است تقدیر از کمپ‌های نمونه و مدیران مراکز آموزش اجتماع‌محور محلی و پخش انیمیشن‌های ساخته شده در ارتباط با موضوع مواد مخدر از برنامه‌های حاشیه‌ای این همایش بود.

/امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار