اعلام ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: سرهنگ وحیدی گفت: تلاش ما بر آن است تا برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال به لحاظ کیفی و محتوایی بهتر و باشکوه تر از سال های قبل در سطح استان برگزار گردد.

کد مطلب: ۲۵۸۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی،هنری و ورزشی در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت : تلاش ما بر آن است تا برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال به لحاظ کیفی و محتوایی بهتر و باشکوه تر از سال های قبل در سطح استان برگزار گردد.

سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی در ادامه با اعلام برنامه های فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس گفت:افتتاح نمایشگاه های دفاع مقدس در شهرهای استان،برگزاری یادواره های شهدا،اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه ها و برپایی مراسم بازگشایی مدارس از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

وی با اشاره به برنامه های هنری این ستاد بیان کرد:بر اساس هماهنگی های انجام شده برگزاری شب شعر و خاطره گویی دفاع مقدس و همایش نقد و بررسی آثار ادبی با موضوع جنگ تحمیلی از برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود:از دیگر برنامه های این ستاد می توان به برگزاری مراسم صبحگاه و رژه مشترک نیروهای مسلح ،اجرای رزمایش های رزمی و بصیرتی در اردوگاه حیدرلوی ارومیه،دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران،گردهم آیی اعضای حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج،غبار روبی مزار شهدا،برگزاری همایش«عفاف و حجاب» و دیدار فرماندهان با ائمه جمعه اشاره کرد.

سرهنگ وحیدی در پایان ابراز داشت:تجلیل از بانوان فعال در حوزه جنگ تحمیلی در همایش «نقش زنان در دفاع مقدس»،ویزیت رایگان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توسط بسیج جامعه پزشکی،اجرای همایش پیاده روی خانوادگی،تجلیل از سربازان نمونه استان،برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و دیدار با پیشکسوتان جبهه و بسیج نیز جزو برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار