اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در کمیته امداد خراسان شمالی

خبرگزاری پانا:قائم مقام كمیته امداد امام خمینی (ره)خرسان شمالی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، برنامه‌های این نهاد را طی این دهه تشریح کرد.

کد مطلب: ۲۵۵۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمد علی اكبریان خاطر نشان کرد: برنامه‌های دهه کرامت کمیته امداد از 6 شهریور ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا ولادت برادر گرامیشان امام رضا (ع) ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی دهه کرامت بیش از 10 عنوان برنامه توسط کمیته امداد استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های مختلف در دهه کرامت ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های موجود در سنت و سیره ائمه (ع) در بین مددجویان این نهاد است.

این مقام مسئول t فضا سازی معنوی و فرهنگی ، آذین بندی ادارات ، عیادت از بیمان خاص و دلجویی از این عزیزان،اجرای طرح مفتاح الجنه ، اعزام مددجویان به اردو مشهدمقدس و قم با کمک خیرین و نیکوکاران را ازجمله این برنامه عنوان كرد.

وی اعطای جهیزیه به نوعروسان و برپایی همایش نوعروسان ،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ورزشی ویژه مجتمع های فرهنگی و تربیتی ،برگزاری نشست های تخصصی با محوریت ویژه مجتمع های فرهنگی و تربیتی ،تبیین فلسفه زیارت با معرفت ،اٌنس و آشنایی مددجویان معزز تحت پوشش با سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ،تحلیل و بیان حدیث سلسه الذهب و صلوات خاص امام رضا (ع) از دیگر برنامه های این نهاد در دهه کرامت خواند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اهداف ما از اجرای این برنامه اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران تحت پوشش این نهاد است.

اكبریانی همچنین در تشریح برنامه های فرهنگی گفت: برگزاری همایش دختران با محوریت؛تجلیل از دختران موفق و کارآفرین و نخبه علمی و قرآنی، نقش دختران در استحکام نهاد خانواده ونشست تخصصی ویژه دختران با حضور سخنران برجسته استانی از جمله برنامه های در حال اجرای می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار