امام جمعه محلات:

اعضای جدید هیئت امنای خیرین مسکن ساز محلات معرفی می شوند

خبرگزاری پانا: امام جمعه محلات گفت:اعضای جدید هیئت امنای خیرین مسکن ساز این شهرستان به زودی انتخاب خواهند شد تا با رای این اعضا هیئت مدیره جدید انتخاب شود.

کد مطلب: ۲۴۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام مهدی ربانی در حاشیه جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان در محلات افزود:با توجه به آنکه از آخرین دوره تشکیل هیئت امنا انجمن خیرین زمان زیادی می گذرد باید هیئت امنای جدیدی در این زمینه تشکیل شود تا آنها کار انتخاب هیئت مدیره خیرین مسکن ساز را انجام دهند.

وی تصریح کرد:پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره این افراد مدیر عامل جدید انجمن را انتخاب می کنند.

در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت:محلات سومین شهر استان است که استارت تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز در آن زده شده است.

محمدرضا رضافرح در ادامه صحبت های خود افزود:امیدواریم با تشکیل هرچه سریع تر این انجمن شاهد فعالیت مستقل انجمن خیرین مسکن ساز در محلات باشیم تا بتوانیم بدین وسیله قدم هایی را برای نیازمندان برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد : در آینده و با فعالیت این انجمن بتوان برای نیازمندان بی سرپناه در روستاها نیز امکانات مورد نیاز را ایجاد کرد.

امام جمعه سنجان نیز گفت: برای خانه دار کردن افراد ابتدا بایستی اشخاصی شناسایی شوند که از هیچ توانی برای خانه دار شدن برخوردار نمی باشند.

حجت الاسلام سید علی حسینی پور بیان کرد:سپس باید به سراغ افرادی رفت که برای خانه دار شدن با کمبود سرمایه روبرو هستند و باید به آنها در راه تامین مسکن کمک کرد.

وی از مسئولان شهرستان محلات درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسه ای در راستای تعیین هیئت امنای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار