مدیرعامل منطقه آزاد ماکو خبر داد:

بزرگترین دهکده لجستیک کشور در منطقه آزاد ماکو احداث می شود

خبرگزاری پانا: مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو از احداث بزرگترین دهکده لجستیک کشور در این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر برای جذب سرمایه گذاری وارد مذاکره با یک شرکت خارجی شده ایم.

کد مطلب: ۲۳۷۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، "حسین فروزان" مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی برای توسعه منطقه آزاد ماکو بسیار مهم است، اظهار داشت: در حال حاضر با یک شرکت خارجی برای سرمایه گذاری وارد مذاکره شده ایم .
فروزان با اعلام اینکه منطقه آزد تجاری صنعتی ماکو از لحاظ زیرساخت ها با مشکل روبه رو است، خاطرنشان کرد: شرکت طلایی محور در مساحت بیش از 100 هکتار در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در حال احداث است که با ایجاد آن، بزرگترین دهکده لجستیک منطقه در ماکو ایجاد می شود .
وی ادامه داد: با افزایش سرعت صدور پروانه برای فعالیت های اقتصادی و صنعتی، منطقه از رشد اقتصادی بیشتری برخوردار خواهد بود .
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در رابطه با تردد خودروهای منطقه آزاد در مرکز استان نیز گفت: این مساله در هیات دولت در حال بررسی است و به احتمال زیاد به خودروهای منطقه آزاد اجازه تردد تا مرکز استان داده خواهد شد .
گفتنی است دهکده لجستیکی محلی است که برای مدیریت فعالیت‌های مربوط به انتقال کالا ساخته می‌شود و علاوه بر برخورداری از زیرساخت های لازم، می تواند نیازهای خدماتی را نیز برای انجام فعالیت‌های حمل و نقلی تامین کند؛ خدمات گمرکی، امکانات مختلف ارتباطی و الکترونیکی، امکان تردد و رفت و آمد اتوبوسی در داخل دهکده، محوطه‌های پارک، تخلیه و بارگیری، رستوران، امکان سوخت گیری و پمپ بنزین و گازوئیل و کارواش، خدمات مختلفی هستند که در یک دهکده لجستیک ارائه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار