نشست هم اندیشی خبرنگاران با موضوع خبر و اخلاق رسانه ای در شهرستان رباط کریم برگزارشد

خبرگزاری پانا: نشست هم اندیشی با موضوع خبر و اخلاق رسانه ای در سالن جلسات شورای آموزش و پرورش و با حضور رییس سازمان دانش آموزی رباط کریم،نماینده خبرگزاری پانا و رباط نیوز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۳۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، نشست هم اندیشی با موضوع خبر و اخلاق رسانه ای در سالن جلسات شورای آموزش و پرورش و با حضور رییس سازمان دانش آموزی رباط کریم،نماینده خبرگزاری پانا و رباط نیوز برگزار شد.

براساس این گزارش، در ابتدای مراسم،، بهزاد خسروزاده رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان رباط کریم در این جلسه اظهارداشت: ما درجهت پویاتر کردن خبرگزاری ها وشناسایی استعداد های موجود در مدارس شهرستان رباط کریم،انعکاس بیشتر اخبار مدارس وشهرستان رباط کریم اقدام به برگزاری این جلسه کردیم.

خسروزاده افزود: خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند و در رسالت خود تلاش بی‌وقفه را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: صداقت، امانت‌داری در کار خبرنگاری بسیار مهم و تاثیرگذار است و شما با امید دادن به مردم، اطلاع رسانی، مبارزه با دشمن و آگاه سازی عمومی وظیفه سنگینی دارید.

نشست هم اندیشی در رباط کریم

در ادامه مهدی امیری، مدیر مسؤول پایگاه خبری رباط نیوز با اشاره به تولد این پایگاه خبری در شهرستان رباط کریم، اظهار کرد: ۵ ماه و بیست و پنج روز از تولد این رسانه در شهرستان می گذرد و به لطف خدا توانسته ایم با ادارات شهرستان ارتباط مطلوبی را برقرار کنیم.

وی با بیان برخی از ویژگی های خبرنگاران بیان کرد: اخلاق مداری، انتقاد پذیری، مطالعه، آگاهی از مسائل سیاسی و خبری روز از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار به شمار می آید.

مدیر مسؤول پایگاه خبری رباط نیوز با اشاره به نقش مهم خبر در میان مردم،ابراز داشت: خبر موضوعی است که مردم نباید از آن غافل باشند و این تلاش بیشتر خبرنگاران را می طلبد.

نشست هم اندیشی در رباط کریم

در ادامه هادی بلالی مدیرمسئوول خبرگزاری پانا آگاهی بخشی، روشنگری و بیداری در سایه اطلاع رسانی صادقانه را ازجمله رسالت مهم خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاران با اعتماد سازی می توانند در رشد و سازندگی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جوامع مرهون تلاش حرفه ای خبرنگاران است.

بلالی افزود: در دنیای معاصر خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان در فرآیند انتقال و انعکاس مطالبات مشروع شهروندان و تبیین عملکرد مسئولان نقش مهم و اثرگذاری برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار