معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

عملکرد دستگاه ها در حوزه اوقات فراغت ارزیابی می شود

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع اوقات فراغت گفت: فضای فرهنگی کشور و بعضی مشکلات فرهنگی جامعه باعث شده که توجه ویژه ای به موضوع اوقات فراغت صورت گیرد و دستگاه ها در کنار خانواده ها موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۲۳۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسدالله ربانی مهر گفت: در سال 93 نسبت به سال گذشته دستگاه ها در دو حوزه اوقات فراغت فعال تر شده اند و در سال جاری شاهد افزایش کلاس ها وگسترده کردن اطلاع رسانی از برنامه های اوقات فراغت هستیم و این یک نقطه قوت محسوب می شود و باید این فعالیت ها گسترش پیدا کنند.

وی اضافه کرد : یک تیم کارشناسی از اداره کل ورزش و جوانان جهت ارزیابی عملکرد دستگاه ها اقدام به بازدید از مراکز می کنند و فعالیت دستگاه ها ارزیابی می شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در سال گذشته با فعال کردن سامانه جامع اوقات فراغت حدود 95 هزار نفر دراین سامانه جامع کشوری ثبت نام کردند و استان همدان رتبه اول کشور را بدست آورد و در سال جاری نیز بعد از فعال شدن سامانه از سوی وزارت آن را به اطلاع خواهیم رساند.

ربانی مهر در پایان گفت: از ابتدای سال بیش از 20 دستگاه گزارش عملکرد اوقات فراغت خود را به صورت مکتوب به ما ارسال کردند و در حال جمع بندی عملکرد ها بعد از بازدید از مراکز هستم و همه دستگاه ها یک نفر را به عنوان نماینده حوزه اوقات فراغت معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار