بازیگر هفت سنگ در گفت و گو با پانا:

کمدی مخاطب را وادار به خندیدن نمی کند/ جام جهانی تاثیر منفی بر سریالهای مناسبتی داشته است

خبرگزاری پانا: امیرکاظمی بازیگر سریال ˝هفت سنگ˝ معتقد است: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی باعث می شود تا کمی سریال ها تحت الشعاع قرار بگیرند.

کد مطلب: ۲۳۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

امیر کاظمی بازیگر نقش سعید در سریال "هفت سنگ" که ویژه ماه رمضان هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود، درباره نقش خود به خبرنگار فرهنگی پانا توضیح داد: من در این سریال حدود 4 یا 5 قسمت بیشتر حضور نداشتم و زمانی به پروژه اضافه شدم که کست و عوامل بسته شده بود. آن چند قسمتی که من بازی کرده ام و اتفاقا جز قسمت های ابتدایی سریال هم هست، کمدی است اما کمدی که چندان هم قرار نیست مخاطب را بخنداند. البته نه به این معنا که قرار نیست این طور باشد، بلکه به این معنی که بیش از این میزان کمدی در نمی آمده است
وی با تاکید بر این که برای اولین بار در هفت سنگ تیپ بازی می کند، افزود: سعید در واقع پسر جوانی است که به موسیقی زیر زمینی علاقه دارد. با ارسلان قاسمی که نقش پسر یکی از خانواده ها را بازی می کند رابطه دوستی برقرار می کند. اما به عقیده خانواده او سعید اخلاق و رفتار ناخوشایندی دارد. در حالی که سعید به ذات آدم بدی نیست و این خانواده هم بعدها از نوع رفتارشان پشیمان می شوند. سعید ظاهری متفاوت دارد و فردی است که همه چیز را سطحی نگاه می کند.
این بازیگر در پاسخ به این که چقدر هفت سنگ را در جذب مخاطب موفق پیش بینی می کند، ادامه داد: به نظرم پخش مسابقات فوتبال جام جهانی باعث می شود تا کمی سریال ها تحت الشعاع قرار بگیرند. زیرا مردم هر شب 4 ساعت فوتبال تماشا می کنند و ممکن است تمایل داشته باشند بین این مسابقه استراحت کنند و بیشتر با خانواده شان باشند تا این که باز هم بخواهند تلویزیون تماشا کنند. باز هم نمی توان قطعی نظر داد و پیش بینی خاصی داشت اما هفت سنگ در مجموع کاری است که من آن را دوست داشتم. برای این کار انرژی و وقت زیادی صرف شد. سریال متن خوبی دارد و حداقل 4 قسمتی که من بازی داشتم موقعیت گذاری های درستی داشت. ضمن این که از بازیگرانی توانا بهره می برد که حس خوبی بود که من جلوی آقای سلطانی که استاد من در بازیگری بودند هم بازی کردم.
مجموعه تلویزیونی هفت سنگ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و کارگردانی آن را علیرضا بذرافشان برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار