بیش از 10 تن مواد غذایی غیر بهداشتی از سطح فروشگاههای نیشابور ضبط شد

خبرگزاری پانا: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از طرح تشدید نظارت بر مراکز و فروشگاههای بزرگ عرضه مواد غذایی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۳۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد جعفر صادقی گفت: با توجه به اهمیت بهداشت مواد غذایی در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان و در ادامه اجرای طرحهای نظارتی گروه تخصصی بهداشت محیط و حرفه ای دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور ،طرح ویژه نظارتی بر مراکز و فروشگاههای بزرگ عرضه مواد غذایی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان از چند روز پیش از آغاز این ماه شروع شده است.

وی بیان كرد: تاکنون با حضور اکیپ 10 نفره کارشناسان و بازرسین بهداشت محیط در طی 3 روز نسبت به بازدید از حدود 10باب فروشگاه بزرگ سطح شهر اقدام گردیده است.

صادقی اظهار كرد: در همین راستا حدود ده تن مواد غذایی که بنحوی مغایر با موازین بهداشتی بوده اند ضبط و تا تعیین تکلیف قانونی به انبار مرکز بهداشت شهرستان منتقل گردید.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اضافه کرد: یکی از اهداف مهم اجرای این طرح حفظ سلامت شهروندان و روزه داران عزیز می باشد چرا که معمولا در آستانه ماه مبارک استقبال مردم جهت تامین ارزاق عمومی افزایش می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار