قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ خبرداد:

چمن های مصنوعی منطقه 20 به 60 هزار مترمربع رسید/20 محله در جنوب تهران 60 زمین چمن مصنوعی دارد

خبرگزاری پانا: قائم مقام شهردار منطقه 20 در آستانه فصل تابستان و همزمان با اعیاد شعبانیه از بهره برداری 5 زمین چمن مصنوعی در این منطقه جنوبی پایتخت خبرداد.

کد مطلب: ۲۲۶۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اصغر عطائی در مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی محله بهشتی گفت: با احتساب زمین های چمن مصنوعی محله های فیروزآباد، سرتخت و روستاهای اسلام آباد و طالب آباد که آماده بهره برداری است و به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، متراژ چمن مصنوعی منطقه 20 به 60 هزار و 990 مترمربع افزایش یافته است.

عطائی با اشاره به اینکه این منطقه جنوبی رکورددار فضاهای ورزشی در بین مناطق 22 گانه شهر تهران است افزود: با تلاش جهادی عوامل مدیریت شهری منطقه 20، زمین های چمن مصنوعی تازه احداث شده تا پیش از شروع فصل تابستان بهره برداری می شود تا زمینه مناسبی برای فعالیت های ورزشی جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنان در فصل تعطیلات شود.

وی توسعه امکانات و فضاهای ورزشی در محدوده حریم و روستاهای تحت پوشش منطقه 20 را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر 9 روستای منطقه 20 صاحب زمین چمن مصنوعی شده اند که روستاهای قاسم آباد، محمودآباد، قلعه نو، زمان آباد و...از آن جمله است.

قائم مقام شهردار منطقه، مدیرروابط عمومی، شهردار ناحیه 5 و رئیس اداره اجتماعی ناحیه 5 شهرداری منطقه 20 به همراه جمعی از خانواده شهدا از حاضرین مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی محله بهشتی بودند و این مکان ورزشی که به دست برادر شهید عسگری افتتاح شد، در اختیار شورایاری محل قرار گرفت.

/سمیراجواهری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار