رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندرود خبر داد:

اهدا 22 کتاب توسط خیر میاندرودی به کتابخانه عمومی شهر سورک

به گزارش خبرگزاری پانا: طالبی گفت: یک خیر میاندرودی 22 جلد کتاب به ارزش 150 هزار تومان به کتابخانه عمومی امیرالمومنین (ع) شهر سورک شهرستان میاندرود اهدا کرد.

کد مطلب: ۲۲۲۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد طالبی اسبوئی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندرود ضمن قدردانی از مهدی حجت نیا که زحمات ارزنده ای را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی متحمل شده اند خاطر نشان کرد: با توجه به رشد روز افزون علم و فناوری و نیاز جامعه ی امروز ما به توسعه ی و ترویج علوم مختلف، ترویج فرهنگ مطالعه از دریچه کتاب و کتابخوانی به عنوان مهمترین و با اصالت ترین ابزار انتقال و تبادل علم و دانایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

وی با بیان اینکه كتاب نقش اساسی و كلیدی در گسترش فرهنگ مطالعه و بالا بردن سواد اطلاعاتی مردم دارد افزود: یكی از راه های جذب مشاركت های مردمی اهداء كتاب به كتابخانه های عمومی است که در واقع صدقه جاری در زندگی انسانهاست و یکی از مصادیقی است که کتاب از مهجوریت خارج می شود.

فناوری تصریح كرد: جامعه‎ی ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به مشاركت مردم در امر فرهنگ كتاب وكتابخوانی دارد و ان شاءالله كه این امر خداپسندانه از سوی خیرین بتواند گامی موثر در پیشبرد اهداف باشد.

طالبی خاطر نشان کرد: این خیر محترم در ماه های اخیر، كتبی بالغ بر 4 میلیون ریال برای كتابخانه ی عمومی امیرالمومنین (ع) تهیه كرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار