دلایل طلاق باید بررسی و راهکار مناسب برای کاهش آن ارائه شود

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: دلایل طلاق باید بررسی و راهکار مناسب برای کاهش آن در سطح این استان کاهش یابد

کد مطلب: ۲۰۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، حمید رضا شهبازی در کارگروه بانوان استان زنجان، افزود: زنجان از فرهنگ غنی و ارزشمندی برخوردار است و نباید مشکلی همچون طلاق در آن پررنگ باشد .

وی با بیان اینکه قبح ماجرای طلاق برای تمام شهروندان روشن است، بر لزوم بررسی علل افزایش طلاق تاکید کرد .

شهبازی برلزوم تلاش و برنامه ریزی برای کاهش اختلافات خانوادگی تاکید کرد و خواستار ارائه پیشنهادات و ایده هایی برای کاهش آمار طلاق شد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: امسال عمده ترین موضوع قابل بحث باید تلاش برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب باشد .

وی خاطر نشان کرد: بانوان نیز باید سهم خود در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب ایفا کنند و نباید نقش آنان در این زمینه نادیده گرفته شود .

شهبازی به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت صدیقه کبری(س) اشاره کرد و خواستار برگزاری چندین برنامه با کیفیت از میان 950 برنامه پیش بینی شده برای هفته زن شد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: باید کیفیت برنامه ها را به سمتی برد که تاثیر آن در سطح جامعه قابل مشاهده باشد .

وی هفته زن را فرصتی برای برجسته سازی نقش زنان در جامعه عنوان و بر لزوم بررسی نقش خانواده و زنان در تحقق فرمان رهبری در کارگروه بانوان استان تاکید کرد .

شهبازی بر لزوم بهره گیری از نقش سازمان های مردم نهاد در تبیین فرمان رهبری تاکید کرد و تقویت این نهادها را زمینه ساز بهره گیری از توان علمی دانشگاهیان در اجرای برنامه ها و تلاش برای تحقق عنوان سال خواند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: باید در برنامه ریزی برای بانوان نقش عفاف حجاب را نیز مورد توجه قرار داد و از برنامه ها نهایت بهره برداری را برای این موضوع داشت .

مدیر کل امور بانوان استانداری زنجان، نیز در این مراسم به فرا رسیدن روز زن و سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام اشاره کرد و از برگزاری 900 برنامه در طول هفته زن در سطح این استان خبر داد .

آذر آوازه خواستار برگزاری پرشور برنامه ها برای بانوان در این هفته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار