در مراسمات مذهبی ، توجه به ولایتمداری و تبعیت از رهبری ضروری است

خبرگزاری پانا : نشست شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۲۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار شورای هیئات مذهبی استان بوشهر، فرمودند: خدمت در مسیر حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، حواله و توفیقی است که خداوند به کسانی عطا می کند که دارای سعادت، قابلیّت و شأنیّت این مسئله در وجودشان باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر همچنین از دستگاه حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) به عنوان مدرسه و دانشگاه بزرگ احیاء دین و آموزش اسلام ناب یاد کردند و افزودند: خداوند متعال با برکت دادن به این دستگاه، زمینه های حضور مردم در پرتو نام حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و تجدید عهد و میثاق و فرا گرفتن آموختن آموزه های این مکتب را فراهم می کند.
ایشان در ادامه سخنان خود خواستار استفاده مراکز دینی و مسئولین هیئات مذهبی از این فرصت در جهت ترویج و آموزش آموزه‌های اسلام ناب برخاسته از مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) به مردم شدند.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تهاجمات عظیم فرهنگی به اسلام و مکتب اهل بیت در شرایط کنونی، از تلاش مسئولین در این رابطه به عنوان جهاد و دفاع مقدس فرهنگی یاد کردند.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری دفع تهاجم فرهنگی دشمن و ارائه مکتب اهلبیت به دنیا را از مهمترین آثار و برکات دفاع مقدس فرهنگی دانستند.
ایشان اظهار داشتند: محرم و صفر فرصتی است که انسان باید به احیای مکتب اهلبیت و عرضه آموزه های این مکتب به جامعه بپردازد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن توصیه به ایجاد جذابیتِ همراه با محتوا، وقار و سنگینی و عنایت ویژه به نوجوانان و جوانان در برپایی مراسمات، افزودند: تا آنجایی که ممکن است باید از حواشی خلاف شرع در مراسمات جلوگیری شود.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود از تمامی هیئات مذهبی استان خواستند که در مراسمات محرم و صفر، ولایتمداری و تبعیت از رهبری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار