معاون فرماندار دیواندره :

تقویت اقتصاد معیشتی روستائیان حلال بسیاری از مشکلات آنان است

خبر گزاری پانا : معاون فرماندار دیواندره گفت: تقویت بنیانهای اقتصاد معیشتی روستائیان نقشی اساسی در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات این قشر دارد.

کد مطلب: ۲۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون فرماندار دیواندره گفت: تقویت بنیانهای اقتصاد معیشتی روستائیان نقش اساسی در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات این قشر دارد.

جعفر توان در دیدار با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستهای بخش کرفتو گفت:با تقویت زیر ساختهای اقتصادی روستاها ، این مردم خود نه تنها بر بسیاری از مشکلات فائق می آبند بلکه شهرها نیز از برخی آسیبهای ناشی از ضعف اقتصاد روستاها، همچون حاشیه نشینی رهایی خواهند یافت.

توان افزود: عملی سازی اندیشه تقویت اقتصاد روستاها نیازمند ابتکار، خلاقیت ونوآوری روستائیان است و در این راه باید برنامه های عملی با استفاده ازتوانمندیهای هر روستا به اجرا در آید.

وی در ادامه از آمادگی کامل دولت برای حمایت از برنامه های خلاقانه و دارای توجیه اقتصادی روستائیان به ویژه جوانان روستایی خبر داد و گفت: گسترش خدمات عمرانی و رفاهی از دغدغه های اصلی دولت در برنامه های روستا محور بوده و این مهم نیز جز با مشارکت روستائیان و ارائه پیشنهادات کارگشا و عملی از سوی آنان عملی نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار