سوانح رانندگی جاده ای و شهری زنجان 15مصدوم را روانه بیمارستان کرد

خبرگزاری پانا: قایم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: سوانح رانندگی جاده ای و شهری زنجان در روز /دوشنبه/ 15 مصدوم را روانه بیمارستان کرد

کد مطلب: ۱۹۸۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، مرتضی ترابی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این افراد براثر وقوع هفت مورد سانحه و تصادف رانندگی در درون و برون شهرزنجان دچار مصدومیت شده بودند که پس از مداوای اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند .

وی اظهار کرد: از هفت مورد تصادف جرحی رخ داده در سطح خیابان های شهر و جاده های ارتباطی شهرستان زنجان،پنج فقره مربوط به درون شهر و دو مورد مابقی نیز جاده ای بود که به ترتیب شش و 9 نفر مصدوم داشتند .

ترابی افزود: براثر واژگونی دو دستگاه پراید در اتوبان زنجان- قزوین و زنجان- تبریز، به ترتیب پنج و چهار نفر مصدوم شده بودند که توسط عوامل اورژانس زنجان مستقر در پایگاه های ˈ 612 صبا، 613مروارید، 602 فاتح، 611 چیر و 607 اسفناج به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند .

وی یادآورشد: مصدومین ناشی از تصادفات درون شهر زنجان نیز توسط عوامل اورژانس پایگاه 604 روزبه، 603 قایم و 601 مرکزی، راهی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار