جاذبه های گردشگری زنجان در دنیا منحصر به فرد است

خبرگزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: جاذبه های گردشگری این استان کم ولی در سطح جهان منحصر به فرد است

کد مطلب: ۱۸۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، یحیی رحمتی با بیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: زنجان زیر ساخت های مناسبی در بخش راه های اصلی دارد .

وی یادآورشد: متاسفانه اغلب این زیر ساخت موجب تسریع در رفت و آمد مسافران شده است و هیچ مانع جذابی برای جذب گردشگران کنار آن وجود ندارد .

رحمتی اظهار کرد: گنبد آجری سلطانیه، غار آهکی کتله خور، رختشویخانه، بازار سرپوشیده و مردان نمکی از بی بدیل ترین جاذبه های گردشگری دنیا محسوب می شوند که در زنجان قرار گرفته اند .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: این استان در زمینه صنایع دستی فلزی از جمله مس، ملیله و چاقو جزو استان های تراز اول است .

وی خاطر نشان کرد: در این کشور مشکلی بنام کمبود اعتبار وجود ندارد و باید مدیریت صحیحی در منابع مالی و انسانی موجود انجام شود .

رحمتی ادامه داد: در صورتی که اعتبارات با مدیریت صحیح و رویکردی مشخص و متعالی هزینه شود، بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بر لزوم همکاری تمام نهادهای اجرایی در تسریع عملیات اجرایی پروژه های گردشگری تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار