همزمان با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد

افتتاح نمایشگاه کتاب «خنده های خورشید» در کانون خرمشهر

خبرگزاری پانا: همزمان با جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب «خنده های خورشید» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 خرمشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۸۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، حمیده عدنانی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 خرمشهر با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که در سالن اجتماعات این مرکز برپا شده است ۳۵ عنوان کتاب با موضوعات روزها و یادها، روزهای خدا، تاریخ پهلوی و ... به نمایش درآمده است.

وی با بیان این که کتاب‌های به نمایش در آمده در این نمایشگاه که همگی مرتبط با ایام پیروزی انقلاب هستند توسط مربیان پر تلاش کانون برای کودکان و نوجوانان معرفی می‌شوند.
عدنانی همچنین از آماده سازی و اجرای دو سرود در ایام الله دهه فجر 92 خبر داد و گفت: همزمان با جشن‌های انقلاب اعضای کودک دختر سرود «مثل هر چه زیباست» با شعری از وحید نیک‌خواه آزاد و اعضای کودک پسر سرود «بوی خنده‌ی خورشید» با شعری از احمد خدا دوست را اجرا می‌کنند.
این مسئول فرهنگی اجرای نمایش کاغذی «مست و هوشیار» کاری از اعضای پسر این مرکز که برگرفته از شعری از پروین اعتصامی است را دیگر برنامه اجرای جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در این مرکز معرفی کرد و یادآور شد: مربیان این مرکز تا پایان 21 بهمن ماه با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی خاص ایام دهه فجر انقلاب اسلامی میزبان کودکان و نوجوانان خواهند بود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار