جشنواره تقدیر از برگزیدگان پژوهشی مدارس در سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزارشد

خبرگزاری پانا:با هدف تقدیر از دانش آموزان، معلمان و مدارس پژوهشگر،دومین جشنواره تقدیر از برگزیدگان پژوهشی مدارس در سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۸۰۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ با هدف تقدیر از دانش آموزان، معلمان و مدارس پژوهشگر، مراسم اختتامیه دومین جشنواره تقدیر از برگزیدگان پژوهشی مدارس با حضور سرپرست و معاون اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج، مسئولین مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد کرج و مدیران، دانش آموزان و معلمان مدارس سمای کرج در سالن اجتماعات دانشکده دخترانه سما واحد کرج توسط مدیر آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حوزه معاونت سمای کرج با همکاری سایر واحدها و مدارس سما واحد کرج برگزار و طی آن از برگزیدگان پژوهشی مدارس در سال تحصیلی 92-91 با اهداء لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

کاظم سالک فرامرزی سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج به عنوان سخنران ویژه این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از متولیان و برگزار کنندگان این مراسم به ویژه دکتر رمضان جهانیان معاون امور سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای واحد کرج، بر نقش مهم و سازنده پژوهش در زندگی و نظام آموزشی کشور تأکید نمود.

سالک­ فرامرزی از ابتکار سما کرج به منظور برگزاری این جشنواره تقدیر و این ابتکار را الگویی مناسب برای سایر مدارس کرج دانست. ایشان در بخشی از صحبت­های خود از اینکه مدارس سما در ناحیه 3 شهرستان کرج واقع شده­اند ابراز خوشنودی کرد و آن را افتخاری برای این ناحیه آموزش و پرورش نامید.

در پایان مراسم ضمن نمایش کلیپ فعالیت­های پژوهشی مدرسه برتر از برگزیدگان پژوهشی مدارس سمای کرج تقدیر گردید؛ محدثه هادوی دانش ­آموز مدرسه راهنمایی دخترانه به عنوان دانش ­آموز برتر پژوهشی، مریم گلدسته دبیر زیست دبیرستان دخترانه به عنوان معلم پژوهنده و بیژن حیدریان رابط پژوهشی مدرسه راهنمایی پسرانه نیز به عنوان رابط پژوهشی برتر لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت نمودند و لوح تقدیر و تندیس مدرسه برتر پژوهشی به مهوش محمدنظر به عنوان مدیر مدرسه راهنمایی دخترانه اختصاص یافت.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از منوچهر جعفری زاده، خیّر نیکوکار مدرسه ابتدایی دخترانه به سبب کمک‏های بی­دریغ ایشان با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد و جوایز برندگان مسابقه پورتال برتر مدارس به محمد خیرخواه مدیر مدرسه و حسین آقابابایی­ پور متصدی پورتال مدرسه ابتدایی پسرانه اهدا شد.

















ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار