شورای آموزش و پرورش دشتستان تشکیل جلسه داد

خبرگزاری پانا :دهقان معاون عمرانی فرماندار ی دشتستان گفت : جهت توفیق در مسائل و کارهای تربیتی می بایست بیشتر کار شود و به معلمان متعهد بیشتر توجه شود تا به نتیجه بهتر و مطلوبتریدست یابیم.

کد مطلب: ۱۷۸۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، یکصدو پنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان با حضور اعضاء در محل سالن کنفرانس تشکیل گردید.

اسدی مدیر آموزش و پرورش و دبیر شورا ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش و تقدیر از تلاش همه اعضاء به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و گفت : در خصوص تعمیرات تخصیص 35 درصد از مبلغ چهار صد میلیونی اعتبارات باعث انجام نشدن کامل تعمیرات گردیده وی اظهار امیدواری کرد که با ابلاغ بودجه این نقیصه رفع گردد .

عباسعلی اسدی در ادامه در بحث امتحانات اظهار داشت الحمدلله با توجه به گسترده گی حوزه امتحان نهائی در دیماه امورات به نحو مطلوبی انجام گرفته است .

وی گفت : برنامه های هفده گانه دهه مبارک فجر تنظیم شده که انشاءالله با شکوه تمام به مرحله اجرا در خواهد آمد. اسدی از اجرای موفق طرح هجرت و راهیان نور اشاره نمود.

دهقان معاون عمرانی فرمانداری نیز در این نشست تصریح نمود: جهت توفیق در مسائل و کارهای تربیتی می بایست بیشتر کار شود و به معلمان متعهد بیشتر توجه شود تا به نتیجه بهتر و مطلوبتری دست یابیم.

در پایان بخاطر کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان در استان از اعضاء تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار