رییس اداره آموزش و پرورش اوز در هفته قرآن کریم اظهار داشت:

شرکت 650 دانش آموز قرآنی فارس در مسابقات قران کریم

خبرگزاری پانا: رییس اداره آموزش و پرورش اوز در هفته قرآن کریم گفت: برای ترویج معارف اسلامی در بین دانش آموزان از خانواده ها شروع کنیم.

کد مطلب: ۱۶۴۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، بهرام زمانی در جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله پنجگانه اظهار داشت: برگزاری مسابقات دانش آموزی قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله پنجگانه که در اوز برگزار خواهد شد برایمان توفیق الهی است و به آن مفتخریم.

رییس اداره آموزش و پرورش اوز با اشاره به اینکه قرآن جزء جدانشدنی از وجود ما مسلمانان است و می بایست برای ترویج معارف اسلامی در بین دانش آموزان از خانواده ها شروع کنیم یادآورشد: 650 دانش آموز منتخب قرآنی از 13 شهرستان منطقه جنوب فارس در فروردین ماه 93 مهمان مردم شهر اوز هستند تا در مسابقات مرحله پنجگانه جنوب فارس شرکت کنند.
وی از فعالیت 14 مدرسه قرآنی در اوز خبر داد و گفت: 10 مدرسه به صورت فوق برنامه ای و 4 مدرسه به صورت برنامه ای در حوزه قرآن کریم و معارف اسلامی به دانش آموزان آموزش می دهند.
در ادامه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اوز به تشریح برنامه های هفته قرآن در شهر اوز پرداخت.
حسن همیشه بهار ادامه داد: تجلیل از دانش آموزان منتخب استانی سال تحصیلی گذشته در رشته های قرآنی و معارف اسلامی، برگزاری جلسه قرآن پرسنل در نمازخانه اداره ، ارسال داستانهای قرآنی از طریق سیستم پیام اتوماسیون به مدارس ، توزیع بسته قرآنی " معلم همراه " بین فرهنگیان، فعال سازی ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله پنجگانه جنوب فارس، برگزاری جلسه عصری با قرآن در مسجد اهل بیت(ع)، برگزاری مسابقات قرآنی در نماز جماعت آموزشگاه های منطقه و اهداء جوایز بین دانش آموزان از جمله برنامه هفته قرآنی در اوز می باشد.
وی در پایان از خانواده ها و مربیان پرورشی مدارس خواست با استفاده از نرم افزارها و تکنولوژیهای جدید در کسب معارف اسلامی به دانش آموزان بکوشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار