شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل ابقا شدند

خبرگزاری پانا: مجمع عمومی انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران به عنوان تقدیر و تشکر از اعضای شورای مرکزی و با تشکر آنان را برای یک دوره دو ساله دیگر ابقاء کرد.

کد مطلب: ۱۵۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مجمع عمومی انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران به عنوان تقدیر و تشکر از اعضای شورای مرکزی و با تشکر آنان را برای یک دوره دو ساله دیگر ابقاء کرد.

در ادامه یوسف صمدزاده بازرس انجمن گزارش دارد که در دوره گذشته 102 جلسه توسط شورای مرکزی تشکیل شده و فعالیت شورا را مورد تائید و تاکید قرار‌داد .

غلامرضا آزادی خزانه دار انجمن نیز اعلام کرد که خوشبختانه انجمن فقط متکی به دریافت وجه از اعضاء بوده است و بر اساس نظر شورای مرکزی هیچگونه وجهی از هیچ مرکز دولتی دریافت نکرده است .

بر اساس این گزارش؛ نمایندگان انجمن در تعاونی مسکن نیز گزارش خود را ارائه نمودند و در ادامه جلسه آقایان حسن قلی زاده؛ ناصر محمدی و مجید گلیان به عنوان هیات نظار به جمع هیات رئیسه اضافه شده و بحث انتخابات شورای مرکزی انجمن آغاز شد.

جمعی از اعضای مجمع عمومی در جهت تقدیر و تشکر از زحمات شورای مرکزی و بازرس پیشنهاد دادند که کلیه آنان برای یک دوره دو ساله دیگر ابقاء شوند و این پیشنهاد به اتفاق آراء مورد تصویب کلیه حاضران قرار گرفت و به این ترتیب شورای مرکزی برای دو سال آینده ابقاء‌شدند .

اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل عبارتند از سر کار خانم منیژه حکمت ، سید غلامرضا موسوی ، امیر حسین شریفی ، عبدالله اسفندیاری ، علی واجد سمیعی، غلامرضا آزادی ،رحمان رضائی ، محمد رضا عالی پیام ، غلامرضا گمرکی ، خسرو امیر صادقی ، محمد بانکی ، و یوسف صمد زاده بازرس انجمن تهیه کنندگان مستقل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار