مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد:

جذب سرباز امریه در اداره‌ کل تعاون استان مرکزی

خبرگزاری پانا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از جذب سرباز امریه دراین اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر شیخی با بیان اینکه این امر طبق روال سال­های گذشته در سال جاری نیز اجرا می شود افزود: داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از الزامات جذب سرباز امریه است.

وی ادامه داد: دانش‌آموختگان رشته‌های اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، ترویج و آموزش و توسعه روستایی و مهندسی صنایع و کشاورزی می‌توانند برای گذراندن خدمت سربازی به واحد امور اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی مراجعه نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی دارا بودن معدل 13 برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های روزانه و حداقل 14 برای دوره‌های شبانه، آزاد، علمی و کاربردی و پیام نور را شرط دیگر جذب سرباز امیریه عنوان کرد.

شیخی گفت: پایان وقت اداری روز شنبه 25 آذرماه سال جاری را فرصت نام نویسی برای داوطلبانی دانست که اسفندماه سال جاری پایان اعزام آنان است.

شیخی

وی بررسی داوطلبان، گزینش آنها برای گذراندن خدمت سربازی و در نهایت معرفی به سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی را از مراحل جذب آنها بیان کرد و افزود: در شهر اراک اولویت با مشمولان متاهل، معاف از رزم، تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی همچنین خانواده معظم ایثارگران می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار