مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

حفظ و مرمت اقتدار ایران زمین وظیفه همه ما است

بهارستان یک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین ملی چفیه های بهشتی، حفظ و مرمت اقتدار ایران زمین را وظیفه همه ما دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۸۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
حفظ و مرمت اقتدار ایران زمین وظیفه همه ما است

آیین راه اندازی و فعال سازی ۱۳۵۸ پایگاه بسیج در ۱۳۵۸ مدرسه غیردولتی منتخب در سراسر کشور با عنوان رویداد ملی چفیه های بهشتی با حضور سرهنگ روح‌الله عرب مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران در ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به گرامیداشت روز نوجوان بیان کرد: شهید محمد حسین فهمیده یک نوجوان سیزده ساله‌ با درایت و شجاعت بوده است، که می‌تواند پس از سال‌ها نیز همچنان الگوی شایسته‌ و مناسبی برای نوجوانان این مرز و بوم باشد، خدا را شاکریم که دانش‌آموزان ناحیه ما، که نوجوانانی سرشار از استعداد و توانمندی هستند، به گونه‌ای تعلیم و تربیت یافته‌اند که حاضرند جان و مال خویش را در راه وطن فدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن اشاره به خصلت‌های دانش‌آموزان بسیجی عنوان کرد: بسیجیان به ویژه دانش‌آموزان بسیجی در هر شرایطی به دنبال تقرب و نزدیکی به خداوند متعال هستند، در واقع از یاد و ذکر خالق هستی هیچگاه غافل نمی‌شوند، همیشه در تلاش هستند که اعمال خود را در راه جلب خشنودی و رضایت خدای خویش انجام دهند، آن‌ها بسیار بصیر و آگاه هستند.

وی در ادامه تشریح کرد: منظور از آگاه بودن بسیجیان این است که شناخت آن‌ها در خصوص هر مسئله‌ای که در جامعه، کشور و حتی در سایر کشور‌ها رخ می‌دهد بسیار جامع و کامل است، بعنوان مثال در رابطه با مشکلات بزرگ کودکان مظلوم غزه، بسیجیان برای کمک رسانی از همه پیشگام‌تر بودند، آن‌ها گفتند که اگر امر و فرمان فرمانده کل قوا کمک رسانی باشد، قطعا در این امر خطیر کوتاهی نخواهیم کرد.

اصلانی، ضمن اشاره به معنای بسیجی بودن افزود: بسیجیان باید افکاری متمایز با عموم مردم داشته باشند، آن‌ها می‌بایست در مقابل نفوذ‌ها و دخالت‌های کشورهایی که قصد تفرقه‌افکنی و بهم زدن انظباط کشورشان را دارند به خوبی بایستند، هر چقدر که در توان دارند به مردم آگاهی ببخشند و آن‌ها را از دسیسه‌ها و برنامه‌های پلید دشمنان آگاه سازند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در پایان خاطرنشان کرد: امید است همواره بتوانیم از انسان‌های پاک‌‌سرشت که فداکاران میهن خویش هستند الگو برداری کرده و همچون آنان باشیم، برای حفظ و مرمت اقتدار سرزمین خود تلاش کنیم و در این مسیر مهم بسیار کوشا باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار