امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

معلمان و دانش‌آموزان شهید، الگوی مناسبی برای نسل امروز در مدارس هستند‌

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی، معلمان و دانش‌آموزان شهید را الگوی مناسبی برای نسل امروز در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و دانش‌آموزان شهید، الگوی مناسبی برای نسل امروز در مدارس هستند‌

یادواره شهدای دانش آموزی ناحیه یک بهارستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان، سرگرد صادق قلی‌پور جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی به همت بسیج دانش آموزی این ناحیه در آموزشگاه نمونه دولتی امام علی(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی در آموزشگاه نمونه دولتی امام علی(ع) عنوان کرد: معلمان و دانش‌آموزان شهید الگوی مناسبی برای نسل امروز در سنگر مدارس هستند و دانش آموزان باید راه های درست را برای خودشان انتخاب کنند. امروز ما میراث دار شهدای عزیزی هستیم که در طول تمام دوران ها ثابت کرده اند از جان خودشان برای سربلندی ایران گذشتند، آن ها رفتند تا ما بمانیم تا در کنار یکدیگر برای سربلندی ایران تلاش و زحمت بکشیم.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان اشاره کرد: دانش‌آموزان امروز باید بدانند که 42 درصد شهدای دفاع مقدس دانش آموز بودند که این نشان از عمق بینش و بصیرت دانش‌آموزان در لبیک به ندای امام عصر خویش می‌باشد، برای پیروی از این الگوی مستند حقیقی باید حسن سلحشوری و هوشمندی را در میادین انقلاب اسلامی حفظ نموده و نسل حاضر که آماده حماسه سازی در عرصه های علم و دانش و فرهنگ شود نام آنان نیز هم عرض شهید فهمیده قرار گیرد.

موسوی در ادامه با اشاره به یادواره شهدای دانش‌آموزی گفت: بیش از 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور داریم که در برهه‌های حساس و سرنوشت ساز کشور نقش آفرینی کردند و حماسه آفریدند، هشت سال دفاع مقدس بیشترین حماسه از این دانش‌آموزان را به تصویر کشید. در واقع بیش از یک ششم شهدای دوران دفاع مقدس را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

موسوی در پایان اظهار کرد: یادواره شهدای دانش‌آموز معرفت شهدا، ایمان و اخلاص شهدا، امیدبه آینده و ولایت مداری شهدا را یادآوری می کند و شهید فهمیده با ایمان، ولایت مداری و امید به آینده نارنجک به خود بست و با آن قلب کوچک خود زیر تانک رفت و تانک دشمن را منهدم کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی بیرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار