در آیین تجلیل از گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت در بیرجند مطرح شد:

معلمان جهادگر، پرچمدار و الگوی افسران سپاه پیشرفت

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت مدارس قوی لازمه توسعه نظام تعلیم و تربیت و لازمه به وجود آمدن مدارس قوی حضور معلمان جهادی و جهادگر در بدنه آموزش و پرورش به عنوان پرچمدار و الگوی افسران سپاه پیشرفت است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان جهادگر، پرچمدار و الگوی افسران سپاه پیشرفت

سید علیرضا موسوی نژاد در آیین تجلیل از گروه های جهادی افسـران سـپاه پیشرفت استان، اظهار کرد: توسعه فرهنگ جهادگری و ایثار، توجه به محرومیت زدایی و مناطق کمتر توسعه یافته، شناسایی ظرفیت ها، استعدادهای معلمان و مدرسان توانمند از مهم ترین اهداف برگزاری طرح افسران سپاه پیشرفت است.

وی، از شروع دور جدید فعالیت گروه های جهادی افسران سپاه پیشرفت استان از روز ۱۳ آبان همزمان با روز مبارزه با استکبار جهای و روز دانش آموز خبر داد و تصریح کرد: عملیاتی کردن وتوسعه گفتمان عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ارتقا توانمندی‌های آموزشی و فرهنگی، تربیتی دانش آموزان، بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی، تقویت حمایت و مداخله تخصصی در جهت جبران و بهسازی فرایند یاددهی یادگیری، کاهش نرخ تکرار پایه، پیشگیری از ترک تحصیل و افزایش شاخص ها و توسعه آموزشی و تربیتی را از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: ۴۵۰ معلم استان، در طرح افسران سپاه پیشرفت که به منظور استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان لازم التوجه اجرا می‌شود، مشارکت کردند.

به گفته موسوی نژاد، طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت یکی از کارهای زیربنایی و اساسی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و رفع ضعف‌ها و مشکلات آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار