مدیر خانه ریاضی شهر تهران:

برگزاری دوره های آمادگی المپیاد در خانه ریاضی آموزش و پرورش شهر تهران

خبرگزاری پانا: مدیر خانه ریاضی شهر تهران گفت:خانه ریاضی آموزش و پرورش شهر تهران، دوره های آمادگی المپیاد را برای دانش آموزان مستعد برگزار می نماید.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی نوری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پروش پانا با اشاره به مسابقات علمی بین المللی اظهار کرد: مسابقات علمی بین المللی به دلیل ره آوردهای انگیزشی و رواج آموزش های بسیار ارزنده برای مخاطبین، امروزه در دنیا دارای جایگاه ویژه ای است

وی ادامه داد: در جریان این مسابقات دانش آموزان ضمن کسب تجربه ناب علمی و رقابت با هم سن و سال های خود در عرصه جهانی و انتقال و تبادل تجارب علمی به خودباوری رسیده و با اعتماد به نفس بیشتری چشم انداز و آینده ای متفاوت را برای خود و کشور ترسیم می نمایند. علاوه بر آن برای ارتقا جایگاه علمی کشور و کسب رتبه اول علمی در منطقه نیاز به پویایی علمی و انگیزه در دانش آموزان آینده ساز کشور است.

نوری با اشاره به برگزاری دوره های آمادگی المپیاد در خانه ریاضی شهر تهران اظهار کرد: خانه ریاضی آموزش و پرورش شهر تهران با برنامه ریزی در این زمینه و شناسایی مسابقات بین المللی و برگزاری دوره¬های آمادگی برای راهیابی به این مسابقات داخلی و خارجی، دوره¬های آمادگی المپیاد را برای دانش آموزان مستعد و شناسایی شده در آزمون های انتخابی خود برگزار می نماید.

مدیر خانه ریاضی تصریح کرد: تنها دانش آموزان پایه دوم و سوم راهنمایی و اول، دوم . سوم دبیرستان شهر تهران که در آزمون های گزینشی خانه ریاضی امتیاز لازم را کسب نموده باشند می توانند در دوره های آمادگی المپیاد شرکت نمایند.

نوری افزود: تیم علمی توانمند متشکل از دبیران مجرب، برگزاری 26 جلسه آموزشی و 6 آزمون کلاسی و ارزشیابی، ارائه کتب و جزوات مورد نیاز، برگزاری آزمون های پایان دوره و میان دوره شبیه سازی شده با المپیادهای داخلی و خارجی، ارائه برنامه های مشاوره و برنامه ریزی مطالعه و منابع المپیادها، ارائه تمرین های هفتگی بر روی سایت خانه ریاضی تهران از جمله ویژگی های دوره های آمادگی المپیاد خانه ریاضی شهر تهران است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار