مدیركل آموزش و پرورش مازندران خبرداد :

برگزاری جشن با شكوه آغاز آموزش قرآن ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی

خبرگزاری پانا :مدیركل آموزش و پرورش مازندران ازبرگزاری جشن با شكوه آغاز آموزش قرآن ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی خبرداد .

کد مطلب: ۱۳۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، همزمان با روز جهانی كودك، جشن نمادین آغاز آموزش قرآن به دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان با حضور پرشور بیش از 2500دانش آموز ناحیه یك ساری، صبح روز سه شنبه در مصلای حضرت امام خمینی (ره)ساری برگزار شد .

محمدعلی امیری، ضمن تبریك برگزاری این جشن و روز جهانی كودك گفت: با شكل گیری این محفل نورانی ، آغاز فعالیت یادگیری قرآن ، به زیباترین و ماندگارترین لحظات زندگی نوگلان عزیز بدل شده و لحظه لحظه ی آن برای همیشه در خاطر دانش آموزان خواهد ماند .

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهمیت فراگیری قرآن، اظهار داشت: اهداف اصلی برگزاری این جشن، آفریدن خاطرات زیبا در نخستین گام برای ورود به بوستان دلفروز قرآن كریم و ماندگار كردن این رویداد خجسته در زندگی كودكان و علاقمندی و انس بیشتر دانش آموزان به آموزش قرآن است و ما می خواهیم تا فضایی قرآنی و معنوی در شهرها با گام های انبوه دانش آموزان معصوم و خوش آتیه به وجود آید .

وی افزود: آموزش و پرورش در راستای فعالیت های گسترده قرآنی خود، برنامه های متعددی را به مرحله اجرا درآورد و ثمرات ارزنده ای نیز حاصل شد و مفتخریم كه از امروز، دانش آموزان دیگری به حلقه فعالیت های قرآنی مدارس اضافه شده اند .

امیری ضمن قدردانی از مدیران، مربیان و معلمان گفت: جلب توجه جامعه نسبت به آموزش قرآن و نشان دادن استمرار دلبستگی و عنایت به این كتاب انسان ساز از جمله دیگر مقاصد برگزار كنندگان این آیین معنوی است . با این حركت زیبا،قرآن و آموزش آن در نزد خانواده ها برجسته می شود.

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان كرد: از همه مسئولین استانی و شهرستانی دعوت می كنیم تا در اشاعه فرهنگ قرآنی و آموزش این كتاب به یاری آموزش و پرورش بشتابند ،چون انعكاس پرتو آسمانی قرآن در جامعه ، از گسترش هرگونه ناهنجاری جلوگیری خواهد كرد .

قرائت شعرو سرود و متن های زیبای دانش آموزی و بیان خاطره توسط یكی از دانش آموزان خادم امام رضا(ع) از جمله برنامه های این مراسم بود كه با نظم و ترتیب خاصی اجرا گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار