در آبادان

کتابخانه عمومی باب الحوائج افتتاح شد

خبرگزاری پانا:رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان از افتتاح کتابخانه عمومی باب الحوائج در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، احمدرضا دشت افکن گفت: کتابخانه باب الحوائج(ع) در کوی فرهنگیان با همت و تلاش علی مهربان و مرحوم جمال نوشاد و سایر خیرین ساخته شد و به صورت حق انتفاع 30 سال به اداره کتابخانه های عمومی آبادان واگذار شد و توسط اداره کل کتابخانه های عمومی با خرید قفسه کتاب ، میز ، صندلی ، پیشخوان ،آبسردکن ،2 دستگاه کولر تجهیز شود.
وی افزود: کتابخانه باب الحوائج(ع) با زیربنای 150 متر مربع دارای بخش مخزن، بخش امانت، بخش نشریات و دو سالن مطالعه مجزا برای خواهران و برادران می باشد که به شهروندان عزیز به صورت روزانه ارائه خدمات می نماید و کتابخانه مذکور با حضور معاون فرماندار، مسئولین شهرستان و عموم مردم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دشت افکن در مراسم افتتاح این کتابخانه گفت: بدون شک همه اعمال نیک انسان در نزد خداوند متعال ثبت می شود و بهترین پاداش به نیکوکاران را فقط خداوند عرضه می دارد. کتابهای این کتابخانه توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور تأمین می شود و دارای کتابهایی با موضوعات مختلف از قبیل مرجع،کلیات، فلسفه و روانشناسی ، دین، علوم خالص، علوم عملی ،ادبیات، تاریخ و جغرافیا، و کمک درسی می باشد. وی از خیرین خواست تا در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و رشد فضا های فرهنگی در حاشیه شهر همکاری نمایند که این امر موجب تقویت بنیه علمی و فرهنگی شهرستان می شود.
در ادامه این مراسم موسوی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار از زحمات خیرین کتابخانه ساز تشکر کرده و ضمن ابراز خشنودی از افتتاح کتابخانه اعلام کرد این حرکت فرهنگی در شهرستان موجب برکات فراوانی در زمینه علم و دانش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار