مدیر حوزه علمیه حضرت آیت الله حکیم شهرستان شیروان:

یکی از مهمترین و اولین وظایف دانش آموزان دهه های هشتادی و نودی شناخت امام زمان (عج) است

شیروان(پانا)- مدیر حوزه علمیه حضرت آیت الله حکیم شهرستان شیروان در گفتگو با دانش آموز خبرنگار پانا رضا دوستار مقدم، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اولین وظایف دانش آموزان دهه های هشتادی و نودی، شناخت امام زمان (عج) است.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین و اولین وظایف دانش آموزان دهه های هشتادی و نودی شناخت امام زمان (عج) است

حجت الاسلام مهدی تقوی با تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله اعظم (عج) به تمام دلدادگان آن حضرت و به ویژه تمامی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، گفت: یکی از مهمترین وظایف دانش آموزان در بحث«معرفت و شناخت» این است که امام زمان خود را خوب بشناسند.

وی با اشاره به تعدادی از روایات افزود: « مَن ماتَ وَ لَمْ یَعرف، اِمام زَمانِهِ ماتَ مَیتَةً جاهِلِیَّةً » کسی که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است .

مدیر حوزه علمیه حضرت آیت الله حکیم شهرستان شیروان، محبت ورزیدن، اطاعت و عاشق امام زمان (عج) را به عنوان دیگر وظایف منتظران عنوان کرد و بیان داشت: انتظار به معنی ایستادن نیست، بلکه باید برای تحقق ظهور ایشان زحمت کشید و با خودسازی نفس، موجب تعجیل در ظهور امام زمان (عج) شد.

تقوی در پایان افزود: همه ما باید با انجام کارهای معنوی و به اندازه ی وسع و توانایی خود، جامعه را به زمان ظهور امام زمان سوق داده تا ان شاءالله زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم آوریم.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس (مادر دانش آموز خبرنگار رضا دوستار مقدم)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار