استاد حوزه علمیه قم:

راه رسیدن به توحید واقعی شناخت امام زمان و تبعیت از اوست

خبرگزاری پانا: یکی از اساتید حوزه علمیه قم راه رسیدن به توحید واقعی را شناخت امام زمان و تبعیت از او دانست و از بیان مطالب تکراری در مجالس مذهبی انتقاد کرد و گفت: با اینگونه مطالب نمی‌توان مردم را هدایت و در آنها تحول ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: حجت‌الاسلام حمید آلوستانی داشت: امروزه مردم نقاط مختلف دنیا دیگر از لاابالی‌گری خسته شده و به سوی معنویت گرایش یافته‌اند.

وی با بیان اینکه امامت در هدایت مردم تاثیر بسیار زیادی دارد، افزود: دشمن برای اینکه با این گرایش روز افزون مردم به سمت اسلام مقابله کند هجمه به امامت را در دستور کار خود قرار داده است.

موج دشمنی‌ها با اسلام به خاطر نقش و جایگاه امامت است

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان با آگاهی از اینکه دیگر نمی‌توانند با تسلیحات نظامی عقاید مردم را تغییر دهند برای رسیدن به اهداف شوم خود از شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های جمعی استفاده می‌کنند.

آلوستانی با تاکید بر اینکه موج دشمنی‌ها با اسلام به خاطر نقش و جایگاه امامت است، تصریح کرد: دشمنان اسلام برای اینکه بتوانند امامت را تضعیف کنند به تفرقه بین شیعه و سنی روی آورده‌اند.

به گفته وی، که پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت آب منطقه‌ای گلستان اظهار کرد خانه‌نشینی حضرت علی (ع)، صلح امام حسن مجتبی (ع) و واقعه عاشورا نتایج نقش و جایگاه امامت در هدایت انسان‌ها هستند و اگر چنین جایگاهی نبود چنین حوادثی هم اتفاق نمی‌افتاد.

راه رسیدن به توحید واقعی شناخت امام زمان و تبعیت از اوست

این استاد حوزه علمیه قم بر ضرورت شناخت امام زمان تاکید کرد و اظهار داشت: تمامی مصایبی که برای اهل بیت پیامبر اسلام (ص) اتفاق افتاد ناشی از عدم شناخت امام زمان بود.

آلوستانی، راه رسیدن به توحید واقعی را شناخت امام زمان و تبعیت از او دانست و از بیان مطالب تکراری در مجالس مذهبی انتقاد کرد و گفت: با اینگونه مطالب نمی‌توان مردم را هدایت و در آنها تحول ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: دین اسلام فقط شامل نماز و روزه نیست، بلکه زیبایی‌های رفتاری زیادی دارد که برای داشتن زندگی آرام و مطمئن باید به اینها نیز توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار