صبح دیروز

بیمارستان صحرائی شهید دکتر محمد عبدالحسینی در کهریزک افتتاح شد

خبرگزاری پانا: بیمارستان صحرایی شهیددکتر محمد عبدالحسینی به میزبانی کهریزک در مدرسه سید جمال الدین اسد آبادی این منطقه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه کهریزک، این بیمارستان در مدارس سید جمالدین اسدآبادی و حضرت زینب این منطقه استقرار یافته و تمامی خدمات را بصورت رایگان ارائه می دهد.

در افتتاحیه این بیمارستان که با حضور سیدنظام الدین طباطبایی، رئیس بسیج جامعه پزشکی ، جمعی از روسای بیمارستانها و مسئولین محلی و اداری انجام شد، ، همایون عباسی بخشدار کهریزک گفت: بیمارستان صحرایی شهید دکتر محمد عبدالحسینی به مناسبت بزرگداشت دهه ی کرامت وبا مشارکت بیمارستان های رسول اکرم(ص)، بهرامی، فارابی، سینا، امام خمینی، رازی، مطهری، جامع زنان امیراعلم، ضیائیان و شبکه بهداشت ری در منطقه کهریزک و با هدف خدمت رسانی تخصصی به مردم محروم منطقه ،حمایت از خانواده های نیازمند و ارتقاء سطح سلامت آنها ، حفظ انسجام ارگانهای سطح بخش کهریزک جهت اجرای مانورهای بهداشتی، ارتقاء روحیه بسیجی بین افراد مسئول و نمایش قدرت رزمی و تخصصی بسیج در مدیریت بحران افتتاح شده است.

وی افزود: این مجموعه دارای درمانگاه‌های تخصصی اطفال، قلب و عروق، جراح عمومی، گوش و حلق و بینی، پوست، دندانپزشکی، چشم پزشکی، ارولوژی، ارتوپدی، روانشناسی، سونوگرافی، آزمایشگاه و داروخانه است .

عباسی خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی از 19 شهریورماه به مدت دو روز خدمات رایگان بهداشتی و درمانی را به بیماران ارائه خواهد داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار