جهاد تبیین، تلاشی برای جلوگیری از انحراف افکار است

شهرری (پانا) –- جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهداء (ع)، جهاد تبیین را تلاشی برای جلوگیری از انحراف افکار دانست و عنوان کرد جوان مؤمن انقلابی، از بستر نوجوان مؤمن و انقلابی می‌گذرد و اصل جهاد تبیین باید از مدارس دوره اول و دوم متوسطه آغاز شده و جدی گرفته شود.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین، تلاشی برای جلوگیری از انحراف افکار است

حجت الاسلام علی محمدی جانشین معاونت تعلیم تربیت سپاه سیدالشهداء (ع) در نشست صمیمانه دانش آموزان و فرهنگیان ویژه جهاد تببین در آموزشگاه شاهد ندای فاطمه (س) گفت: با استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزشی و پرورشی و همینطور احیای نقش تربیتی معلمان، سعی بر بهتر شدن شرایط داریم. معلمان ما نقش بسیار تأثیر‌گذاری به‌خصوص در مقابل تربیت دانش‌آموزان در جامعه دارند. آنها برای رشد دانش‌آموزان خود، همانند یک مادر یا پدر زحمت می‌کشند. به دلیل نقش بسیار مهم دبیران، باید به معلمان، بصیرت‌افزایی و آگاهی بیشتری داده شود تا در مسیر پیشبرد اهداف، موفق‌تر عمل کنند.

وی افزود: جهاد تبیین، تلاشی برای جلوگیری از انحراف افکار است. جوان مؤمن انقلابی، از بستر نوجوان مؤمن و انقلابی می‌گذرد و اصل جهاد تبیین باید از مدارس دوره اول و دوم متوسطه آغاز شده و جدی گرفته شود. باید با توسعه و به‌روز‌رسانی کتابخانه‌های مدارس و تشویق دانش‌آموزان با معرفی کتاب‌های خوب مورد علاقه قشر جوان و نوجوان، فضایی را ایجاد کنیم تا نشاط مطالعه را به زندگی نوجوان آورده و لذت مطالعه را حس کند.

محمدی با اشاره به موارد مهم در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش گفت: مورد اول، پیاده‌سازی سند تحول بنیادین است. زیرا در دو جهت قابل تأمل است: اولین مورد، مطالبه رهبر انقلاب است که به عنوان ضرورت تحول در آموزش و پرورش مشخص شده و مورد دوم، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است. مورد بعدی، بحث بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. مقام معظم رهبری فرمودند بعد از همه مبارزات و فعالیت و تلاش و زحمات فراوان، تنها خواسته من از شما این است که بیانیه گام دوم انقلاب را پیاده‌سازی کنید.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار