همزمان با دهه کرامت و توسط یک خیر؛

مبلغ یک میلیارد ریال برای تکمیل حسینیه امامزاده محمد عابد(ع) اراک اهدا شد

خبرگزاری پانا: مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک گفت: توسط یکی از خیرین نیک اندیش اراکی و همزمان با دهه کرامت مبلغ یک میلیارد ریال برای تکمیل حسینیه امامزاده محمد عابد(ع) اراک اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین عبداله حسینخانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: کار ساخت حسینیه امامزاده محمد عابد(ع) اراک از دی ماه سال گذشته آغاز شده است و در صورت تامین اعتبار پیش بینی می شود تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه این حسینیه در مساحتی به متراژ 2100 متر احداث می شود ادامه داد: در حال حاضر مرحله فنداسیون بندی این پروژه به اتمام رسیده و با مساعدت خیرین و مردم مذهبی و ولایتمدار مرحله دوم که شامل بتن ریزی سقف ها و ستون ها می باشد آغاز شده است.

مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه تجلی گاه عشق به خداوند و ائمه اطهار(ع) است بیان داشت: ساخت این حسینیه به منظور فراهم کردن زمینه آسایش و حضور بیشتر مردم در برنامه های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و ... در دستور کار قرار گرفته است و با بهره برداری از آن، نماز جماعت، همایش ها، آئین های مذهبی اعم از اعیاد، ولادت و شهادت معصومین(ع) در این حسینیه برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار