برگزاری هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان

خبرگزاری پانا: هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل آموزش وپرورش استان خوزستان هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان امروز یكشنبه 10شهریور92 در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.
درابتدای جلسه رحمن فلاحی مدیر كل آموزش وپرورش استان خوزستان با بیان اینكه اعضای شورای آموزش و پرورش مدافعان خوبی در اجرای برنامه های آموزش و پرورش می باشند ؛ به ارائه موفقیتها و فعالیت های یك ماه اخیراین اداره كل پرداخت و دستور كار جلسه را قرائت کرد.
در ادامه جلسه ، ذوالفقار كیانی شاهوندی معاون پرورشی وفرهنگی این اداره كل درخصوص اجرای طرح ابتكاری معراج مطالب لازم رابیان کرد و گفت : این طرح باید از نظر تأمین اعتبارات مالی ، بودجه ، نیروی انسانی ، روند اجرای و ... بررسی كامل و به نحو احسن اجرا گردد.
همچنین آیت الله دكتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با توجه به عملكرد خوب طرح معراج در استان گفت : در طرح معراج حدود 350مدرسه تحت پوشش قرار گرفت و روحانیون ومبلغین توانمندی به مدارس اعزام شدند تا در زمینه های دینی و رفع شبهات اقدام كنند ولی اجرای این طرح مستلزم تامین بودجه مناسب آن می باشد كه باید همه مسئولین از این طرح حمایت كنند و پیشنهاد دادند كه مبلغ یك میلیارد تومان برای اجرای موفق این طرح اختصاص یابد.
وی همچنین اظهارداشت درخصوص مباحث شیعه شناسی ، نقد عرفان های كاذب ، باستان گرایی ، وهابیت و... نیز به خوبی آموزشهای ضمن خدمت ارائه شده است كه با استقبال فرهنگیان استان مواجه شده است.امام جمعه موقت اهواز همچنین افزود: یكی از حركتهای بسیار تأثیرگذار در پیشبرد بنیه فكری حوزه علمیه در مبحث دین ، كمیته همكاری های حوزه علمیه وآموزش وپرورش بوده است كه در سال گذشته این كمیته رتبه برتر كشور را كسب کرد.
در ادامه این جلسه علی سیاهپوش معاون برنامه ریزی ، پژوهش و نیروی انسانی این اداره كل نیز به ارائه برنامه یكساله اداره كل آموزش و پرورش استان خوزستان پرداخت.
همچنین سیده فرانك موسوی معاون آموزش ابتدایی این اداره كل با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین و نظام آموزشی 3-3-3-3 گفت: ما باید برای سال تحصیلی جدید با آمادگی كامل به اجرای این نظام آموزشی بپردازیم و این نظام به صورت دوری و دوره ای اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار