در شورای آموزش و پرورش خوزستان مطرح شد:

حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد با استفاده از طرفیت خیران، از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان خوزستان حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان خوزستان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ شورای آموزش و پرورش استان خوزستان با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و سایر اعضا در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

مسعود حمیدی نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان خوزستان؛ خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین تاکنون بالغ بر ۱۰۰ هزار دانش آموز تحت پوشش طرح تامین رایگان کتب درسی قرار گرفته اند. همچنین بالغ بر ۳۰ هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان این مناطق توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ۵۷ پروژه آموزشی در سطح استان همزمان با آغاز مهر خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز مهرماه ۵۷ ۱۶۰ کلاس درس در قالب ۵۷ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان به افتتاح رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی در حوزه تعلیم و تربیت؛ توضیح داد: خیرین نقش ویژه ای در کمک به مجموعه تعلیم و تربیت استان در پیشبرد اهداف خود داشته اند که شایسته تقدیر و تشکر است. خیرین در سال تحصیلی جدید و آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی علاوه بر حوزه مدرسه سازی در بخش مدرسه یاری نیز کمک های فراوانی داشتند و در این راستا در بخش تجهیز مدارس اقدامات نوآورانه ای انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری های سراسر استان در حوزه پروژه مهر؛ تصریح کرد: اقدامات شهرداری ها در بحث زیباسازی محیط پیرامونی مدارس بسیار مفید است و این اقدامات زمینه ساز پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در حوزه های مختلف خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار