بازدید رئیس سازمان مدارس غیردولتی از بنیاد علمی، آموزشی قلم چی

خبرگزاری پانا: فرشته حشمتیان (معاون وزیر و رئیس سازمان) به همراه هیئت همراه از بنیاد علمی – آموزشی قلم چی بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، پس از استقبال معاون وزیر، قلم چی و مسوولین بنیاد فرهنگی و آموزشی قلم چی از قسمت‌های مختلف شامل: بورسیه و استماع سخنان روشندلان، تولید آزمون و دیدار چهره به چهره با تمامی كارمندان و گروه‌های آموزشی ، گروه مستندسازی آزمون‌ها و سؤالات گروه‌های نمایندگی استان‌ها و بیش از 340 شهرستان از بخش انفورماتیك بازدید به عمل آوردند، و از نكات قابل توجه، بورسیه سازی روشندلان و كمك به دانش‌آموزان بی بضاعت و بورسیه نمودن آن‌ها و دانش‌آموزان مناطق محروم همچون دهدشت و یاسوج و .... در دانشگاه ها به كارگیری نخبه‌گان و دارای مدارك كارشناسی ارشد و دكترا در قسمت های مختلف بنیاد قلم چی بود.

حشمتیان (معاون وزیر و رئیس سازمان ) ضمن تبریك و ضرورت بزرگداشت هفته دولت و تشكر از قلم‌چی و همكارانشان در جمع بندی و هدف از بازدید خویش به مطالب ذیل اشاره نمودند:

_ تقدیر از اعمال مدیریت بابرنامه و همراهی خانواده‌های همكاران بنیاد علمی آموزشی قلم چی در انجام وظایف.
_ توجه به سیاست های راهبردی سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشاركت مردمی و خانواده جهت اعمال حمایت، هدایت و نظارت بر برنامه‌ها.
_ تشكر از نیت خیر مسوولین بنیاد قلم‌چی مبنی بر وقف عام نمودن اموال و دارایی بنیاد قلم‌چی و به كارگیری مثلث تدبیر؛ تلاش و تحلیل (رسیدن به مطلوب).
_ مناسب بودن فراهم‌سازی زمینه‌های ارتقاء جایگاهی و سطح‌بندی همكاران از امور پشتیبانی به سطوح بالاتر.
_ ضرورت داشتن مثلث باورمندی، برنامه محوری و بارش فكری در برنامه‌ها.
_ تشكر از به كارگیری نیروهای تحصیل كرده كارشناسی ارشد و دكترا در بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی.
_ لزوم داشتن سهم تربیتی و فرزندپروری مناسب از طریق برنامه‌ریزی آموزشی همكاران.
_ ضرورت شكرگذاری در انجام مسوولیت‌ها و دستیبابی به توفیقات با مثلث آسیب‌شناسی، رفع موانع و دستیابی به راهكار.

در پایان این بازدید؛ شربت‌دار ( مدیر كل مدارس و مراكزغیر دولتی)، فراهانی ( رئیس اداره مراكز غیر دولتی)، قلم‌چی (مدیر عامل بنیاد علمی - آموزشی قلم‌چی) و سایر مسوولین بنیاد پیشنهادات خویش را جهت ارتقا كیفیت و بهبود امور آموزشی و علمی این مؤسسه ارائه كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار