افتخار‌آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در طرح مصباح الهدی

شهرری(پانا)- کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان این منطقه در پی اعلام نفرات برتر ششمین دوره جشنواره طرح مصباح‌الهدی(امام‌شناسی و سبک زندگی اسلامی) در مرحله استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتخار‌آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در طرح مصباح الهدی

سعیده رزاقی، در تشریح این خبر به پانا گفت: امسال طرح مصباح‌الهدی با موضوع شناخت سبک و سیره زندگی امام زمان‌(عج) در شش مرحله با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و در راستای ارتقاء حوزه شناخت دانش‌آموزان و فرهنگیان نسبت به امام زمان خود و متفاوت از سال‌های گذشته به صورت مجازی برگزار شد.

او از درخشش مجموع ۲۲ نفر از همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان این منطقه در مرحله استانی جشنواره مصباح‌الهدی خبر داد و افزود: در ششمین دوره مسابقات مصباح‌الهدی مجموعا ۲۲نفر برگزیده شدند که در میان فرهنگیان همکار فرهنگی خانم نرگس فتاحی در بخش مقاله حائز رتبه برتر شد؛ همچنین ۶ دانش‌آموز در رشته کتابخوانی «خسروخوبان» برگزیده شدند.

رزاقی تصریح کرد: ۱۵ نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری، در رشته‌های پادکست، موشن گرافی، فیلم کوتاه، دل‌نوشته، عکس‌نوشته، حدیث‌گرافی، آیه‌گرافی برگزیده شدند که از این دانش‌آموزان در اختتامیه ششمین دوره مصباح‌الهدی در سالن همایش کانون سمیه شهرری با اهداء هدایا و تقدیر‌نامه تجلیل شد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار