در گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان صورت گرفت؛

تجلیل از 21 عضو و مربی شاعر و نویسنده کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: بمناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از 17 عضو و 4 مربی شاعر و نویسنده تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معصوم قلی‌زاده معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در این آئین ضمن تبریک ثبت این روز در تقویم رسمی کشور، اظهارداشت: ادبیات کودک و نوجوان پایه و اساس ادبیات بزرگسال است و مرکز آفرینش‌های ادبی آذربایجان غربی جزو واحد‌هایی است که دستاورد‌های زیادی در حوزه‌ی پرورش نویسندگان جوان داشته است .

وی به برگزاری نشست های انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری استان در تلاش است با دعوت از اعضا اسبق این حوزه، فعالیت در این زمینه را با حضور جوانان و نوجوانان صاحب قلم گسترش دهد .
معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به جایگاه مهدی آذریزدی به عنوان پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران،خاطرنشان کرد: کمتر کسی را می توان یافت که خاطرات دوران کودکی‌اش با کتاب"قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب"این نویسنده گره نخورده باشد نویسنده‌ای که دنیای کودکان را شناخت و به اقتضای زیبایی‌های این دنیا سالها قلم زد و داستان نوشت .
گفتنی است در این آئین از 14 عضو اسبق مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی که در حال حاضر به عنوان اعضاء مکاتبه‌ای و اعضاء انجمن ادبی استان در حال فعالیت هستند و آثار آنها در جشنواره های مختلف به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده و همچنین 4 مربی برگزیده مسابقات مختلف ادبی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار