عملیات برای یافتن ۳ فرد محبوس زیر آوار سیل شمیران ادامه دارد

تهران (پانا) - معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت عملیات برای یافتن ۳ فرد محبوس زیر آوار ناشی از سیل شمیران ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۲۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
عملیات برای یافتن ۳ فرد محبوس زیر آوار سیل شمیران ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، ابراهیم تاجیک نوری(معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران) در خصوص وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده شمیرانات گفت: تقریبا کار امدادرسانی تمام شده است، اما احتمال گرفتاری ۳ نفر راکه طبق گزارش های مردمی زیر آوار ناشی از سیل محبوس هستند، می دهیم.

وی افزود: بر این اساس تیم‌های جست‌وجو را به محل مورد نظر واقع در روستای رودک فرستادیم، تا عملیات امدادونجات انجام پذیرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: سگ‌های جست‌وجو گر در لواسانات و رودبار قصران مستقر هستند و عملیات جست‌وجو برای یافتن افراد گرفتار در سیل همچنان ادامه دارد.

تاجیک نوری با بیان این که تمام جاده های منتهی به لواسان و رودبار قصران باز است، گفت: البته در برخی از راه ها کیفیت جاده مانند سابق نیست و سیل خسارات فراوانی وارد کرده است.

وی از مردم خواست، در صورتی که کار ضروری ندارند، از سفر به لواسانات و رودبار قصران بپرهیزند.

تاجیک گفت: وضع بحرانی و فوق‌العاده در منطقه حاکم است و طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی امروز عصر نیز شاهد جبهه‌ای ناپایدار در مناطق مذکور هستیم، البته شدت بارش‌ها و ناپایداری‌ها کم‌تر از روز گذشته پیش بینی می شود، اما به هرحال لازم است، افرادی که در حریم کوهستان یا رودخانه زندگی می‌کنند، بیش از پیش مراقب باشند و افراد دیگر نیز از سفر به این مناطق خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار