رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

ترافیک روان و پرحجم در معابر تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ترافیک روان اما پرحجم در معابر پایتخت در اولین شنبه آبان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک روان و پرحجم در معابر تهران

سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت گفت: در بررسی های همکاران من در پلیس راهور تهران بزرگ از دوربین های ترافیکی مشخص شد ترافیک در تمام معابر پایتخت همانند روزهای گذشته است و شاهد ترافیک پرحجم در برخی معابر پایتخت هستیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:در غرب پایتخت حوالی میدان آزادی و اتوبان جناح، شاهد ترافیک پرحجم اما روانی هستیم که به خاطر تردد مردم به سمت محل کار در روز شنبه، این مسئله عادی است.

وی افزود: در حوالی میدان فردوسی، امروز ترافیک نیمه‌سنگین بود که علت آن برخورد یک خودرو با عابرپیاده بود که خوشبختانه به خیر گذشت و عابرپیاده جراحات سطحی برداشته است اما باعث ترافیک مقطعی در این منطقه شد.

شریفی گفت:در بزرگراه های شهید همت، شهید مدرس، ارتش و یاسینی ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در جنوب تهران در بزرگراه شهید آیت الله سعیدی حوالی منطقه یافت آباد  ترافیک روان است. همچنین در میدان انقلاب و چهارراه ولیعصر مرکز شهر نیز وضعیت ترافیکی کاملا روان است. در شرق تهران نیز ترافیک در اتوبان های شهید بابایی و شهید سلیمانی نیمه‌سنگین است.

شریفی گفت: در سایر معابر تهران نیز، شرایط ترافیکی عادی است و به شهروندان توصیه می کنیم از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به سمت محل کار خود، استفاده کنند. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار