توضیح دفتر سخنگوی قوه قضائیه درباره یک خبر

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با وضعیت یک پرونده که در نشست خبری روز سه شنبه ۲ مرداد مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیح دفتر سخنگوی قوه قضائیه درباره یک خبر

دفتر سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: «در پی طرح پرسش خبرنگار صدا وسیما از سخنگوی محترم قوه قضائیه در خصوص آخرین روند رسیدگی به پرونده موسوم به «دوج کوین» در نشست هفتم خبری که در تاریخ ۲ مردادماه سال جاری برگزار شد؛ جهانگیر ناظر به پرسش مطروحه خبرنگار و در پاسخ به آن، توضیحات مبسوطی در خصوص آخرین وضعیت احکام سه متهم اصلی این پرونده و نیز آخرین مراحل رسیدگی به آن در دادگستری کل استان قزوین بیان کرد.

لازم به توضیح آنکه همچنین پرونده دیگری موسوم به «دورج ویکینگ» که در نزد برخی از مال باختگان به پرونده «دورج کوین» شناخته می شود نیز در دادگستری کل استان آذربایجان شرقی مطرح رسیدگی بوده که به دلیل تشابه اندک اسمی و غفلت، مورد شبهه برخی از مال باختگان و برخی از رسانه ها، در این استان واقع شده است.

علیهذا تاکید می شود که پاسخ ارائه شده از سوی سخنگوی محترم قوه قضائیه دقیق و ناظر به پرسش خبرنگار و در خصوص پرونده «دوج کوین» مطرح شده در دادگستری کل استان قزوین بوده و ارتباطی به پرونده «دورج ویکینگ» موسوم به « دورج کوین» مطروحه در دادگستری کل استان آذربایجان شرقی ندارد.

بیان آخرین وضعیت پرونده «دورج ویکینگ» موسوم به «دروج کوین» مطروحه در دادگستری کل استان آذربایجان شرقی نیز در صورت طرح پرسش از سوی اصحاب رسانه، در موعد خود ارائه خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار