معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

صدور۲۴ساعته احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در صورت ابلاغ جداول مربوطه

تهران (پانا) - معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان این صندوق در صورت ابلاغ جداول مربوطه و محاسبه مبلغ متناسب سازی، در اسرع وقت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
صدور۲۴ساعته احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در صورت ابلاغ جداول مربوطه

رضا فیضی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در صورتیکه سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تهیه و ابلاغ جداول مربوطه اقدام کنند، احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری ظرف ۲۴ساعت و به سرعت قابل صدور است.

وی تاکید کرد: براساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در دولت جدید، این صندوق با جدیت پیگیر دریافت جداول و محاسبه مبلغ متناسب سازی است تا هرچه سریعتر احکام اصلاحی مربوطه را صادر کند.

فیضی نژاد تصریح کرد: طبق ماده ۴ آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری موضوع تصویب نامه شماره ۶۸۹۶۹/ت۶۲۷۷۰هـ مورخ ۱۴۰۳/۵/۱ هیات وزیران، مقرر شده تا سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه بندی بازنشستگان را براساس مبلغ پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتیه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه یا سایر عناوین مشابه و با ملاک قرار دادن ۳۰سال سابقه تهیه و به این صندوق ابلاغ کنند.

وی افزود: تا این لحظه، جداول مربوط به اجرای قانون که مبنای محاسبه مبلغ متناسب سازی برای هر بازنشسته و همچنین افراد مشمول، از سوی سازمان‌های مذکور، ابلاغ نشده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: با وجود مباحث مربوط به جداول متناسب سازی و منابع مالی مورد نیاز، صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد به محض دریافت جداول و تامین منابع مالی به سرعت و ظرف ۲۴ ساعت نسبت به صدور الکترونیک احکام بازنشستگان مشمول اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار