دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده ورجین

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از دستگیری شکارچیان غیرمجاز توسط محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده ورجین

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، امامعلی یگان‌زاده در تشریح این خبر با اشاره به اینکه روز گذشته ماموران یگان حفاظت حین گشت و کنترل منطقه متوجه حضور دو شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده ورجین شدند، افزود: ماموران بلافاصله با برنامه‌ریزی و مراقبت و کنترل محدوده حضور آنان و با تلاش بی‌وقفه موفق به دستگیری شکارچیان شدند.

وی با بیان اینکه درگیری مسلحانه شکارچیان با محیط بانان بعد از دو ساعت تعقیب وگریز منجر به مصدومیت یکی از شکارچیان و یک تن از محیط بانان شد، اظهارکرد: با کمک یگان امداد و جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات، هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات ادامه داد: از متخلفان یک قبضه سلاح شکاری تک لول و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

یگان‌زاده اظهارکرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات محیط زیستی و غیرمجاز موضوع را بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار