دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:

ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام دادیم

تهران (پانا) - دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام شده تا علاوه بر افشای مصادیق نقض حقوق بشر و رویکردهای تبعیض آمیز و استانداردهای دوگانه، کشورهای ناقض حقوق بشر که از قضا مدعی هم هستند در قبال اقدامات و جنایات خود پاسخگو شوند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام دادیم

هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل برای شرکت در نشست کمیته کنوانسیون رفع نماد و اشکال تبعیض نژادی به منظور دفاع از گزارش ملی دو ساله در اجرای این کنوانسیون، با دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه دیدار کرد.

کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در این دیدار گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رویکرد ما در حوزه حقوق بشر باید فعالانه باشد. 

وی تصریح کرد: ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام دادیم تا علاوه بر افشای مصادیق نقض حقوق بشر و رویکردهای تبعیض آمیز و استانداردهای دوگانه، کشورهای ناقض حقوق بشر که از قضا مدعی هم هستند را در قبال اقدامات و جنایات خود پاسخگو کنیم. 

غریب آبادی گفت: جنایت‌های ارتکابی توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و به ویژه غزه و حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر از این رژیم اشغالگر و کودک‌کش، رویکردهای دوگانه حقوق بشر غربی را به روشنی برای افکار عمومی بین المللی آشکار ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار