درخواست صلیب سرخ ارمنستان برای همکاری با هلال احمر ایران

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای ارمنستانی خود، برای انتقال تجربیات و محصولات تولیدی این جمعیت به ارمنستان اعلام آمادگی کرد و طرف ارمنستانی نیز ظرفیت تولیدی هلال‌احمر ایران را بی‌نظیر خواند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
درخواست صلیب سرخ ارمنستان برای همکاری با هلال احمر ایران

پیرحسین کولیوند در دیدار با داوید نرسیسیان، رئیس صلیب سرخ ارمنستان گفت: از حضور شما در کنگره بین المللی سلامت در اربعین تشکر می‌کنم. این کنگره با هدف مدیریت تجمعات انبوه برگزار شد. این کنگره از آن جهت حائز اهمیت است که حدود ۲۰ میلیون نفر در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند و این یک رویداد بزرگ جهانی است.

کولیوند ادامه داد: تقریبا حدود پنج میلیون نفر از ایران عازم این مراسم می‌شوند و بر همین اساس در داخل ایران و در کشور عراق به زائران خدمات رسانی می‌کنیم. این خدمت رسانی‌ها با مشارکت داوطلبان انجام می‌شود و مردم در کنار ما حضور دارند و این هم افزایی و مشارکت سبب می‌شود تا مراسمی ایمن برگزار و کمترین آسیب را داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان همچنین گفت: ظرفیت‌های هلال احمر در حوزه تولید دارو، اقلام امدادی، تجهیزات پزشکی و توانبخشی کم نظیر است و این آمادگی وجود دارد تا تجربیات در این حوزه در اختیار کشور ارمنستان قرار گیرد.

داوید نرسیسیان، رئیس صلیب سرخ ارمنستان نیز در این دیدار گفت: هلال احمر ایران ظرفیت های بسیار خوبی دارد. از ظرفیت های هلال احمر ایران در حوزه تولید دارو، تجهیزات پزشکی و نساجی بازدید کردم. تولیدات هلال احمر ایران کیفیت خوبی دارند و این آمادگی در صلیب سرخ ارمنستان وجود دارد تا از محصولات ایرانی استفاده کنیم.

وی افزود: اهداف جمعیت های ملی واحد است و بر همین اساس تمایل داریم تا با هلال احمر ایران در زمینه‌های مختلف وارد تعامل و مشارکت شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار