حریق سوله ۳۰۰۰ متری در غرب تهران

تهران (پانا)‌ - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک انبار ۳۰۰۰ متری نگهداری از مواد شیمیایی در جاده قدیم کرج خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حریق سوله ۳۰۰۰ متری در غرب تهران

سید جلال ملکی با اشاره به حریق صبح امروز گفت: در ساعت ۷:۱۶ صبح امروز خبر وقوع حریق در یک انبار بزرگ به آدرس جاده قدیم کرج خیابان ۵۲ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که در پی آن با دستور ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۱۰ ایستگاه به همراه بالابر و تانکر آب به محل  حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مددت پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک سوله مسقف با کاربری انبار و به وسعت حدود سه هزار متر مربع رخ داده و این سوله کاملا شعله ور است به طوری‌که دود ناشی از آن در محدوده غرب تهران به طورکل قابل رویت بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این انبار وسایل مختلفی اعم از مواد غذایی و مواد شیمیایی و اسپری نگهداری می‌شد و وجود همین مواد نیز عملیات آتش‌نشانی را با دشواری‌هایی روبه‌رو کرده بود. متاسفانه این اسپری ها دائما در حال انفجار و پرت شدن به اطراف هستند که این مساله کار اطفای حریق را مشکل‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفاء حریق در این سوله را آغاز کرده‌اند، گفت: در حال حاضر نیروها در حال انجام عملیات هستند و آتش تا حد زیادی تحت کنترل درآمده است. با این وجود اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار