رئیس جمعیت هلال احمر به پزشکیان تبریک گفت

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمعیت هلال احمر به پزشکیان تبریک گفت

در متن پیام تبریک پیرحسین کولیوند، آمده است:‌

« بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت جمهوری اسلامی ایران

با سلام واحترام

همانگونه که مستحضرید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بیش از چهار دهه حاکمیت مردم سالارانه دینی، از طریق انتخابات سالم و نتایجی برآمده از رأی و نظر اکثریت توانسته است پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم در زمینه‌های مختلف باشد و همواره آنچه پیش، حین و پس از رقابت‌های‌ انتخاباتی متضمن «وحدت»‌، «آرامش» و «امید» جامعه شده است رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به صورت مستمر سلیقه‌های مختلف را خطاب قرار داده و با دعوت عمومی‌ به ضیافت سرنوشت‌ساز ملی، شهد و شیرینی این همه‌‎پرسی را فارغ از هر نتیجه‌ای در کام مردم مسلمان ایران حفظ و موجب دلگرمی و امید به آینده شده است.

در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز توصیه‌های حکیمانه معظم له، مسیر انتخابات را پیش پای همگان روشن و با ثبت برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه‌سازان این سرزمین در فضایی آرام و امن، اینک کشور آماده دور تازه‌ای از کار، تلاش و مدیریت می‌شود. لازم می‌دانم به نمایندگی از کلیه کارکنان و  میلیون‌ها داوطلب جمعیت هلال احمر، برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای تبریک عرض کنم.

مردم عزیز ایران نیز که با مشارکت خویش در انتخابات بار دیگر با آرمان‎های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند، شایسته تکریم و قدردانی هستند و بدینوسیله به نوبه خود از یکایک هموطنان گرامی‌که با حضور مقتدارنه گامی دیگر در مسیر تحقق آرمانهای نظام اسلامی‌برداشتند قدردانی می‌کنم.

خدمت جنابعالی که با الطاف خداوند منان موفق به جلب آراء اکثریت مردم شده‌اید ، تبریک عرض کرده و آرزوی بهروزی و سربلندی حضرتعالی را در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار